Item Content Class

Aromaterapijos konsultacija

Aromaterapijos konsultacija – tai asmeninis pokalbis su klientu, kurio metu žmogus išsako savo problemas bei pageidavimus, o aromaterapeutas, surinkęs informaciją apie kliento odą,jo kūno būklę, vidinius išgyvenimus, gyvenimo situaciją ir poreikius, sudaro aromaterapijos programą, parenka ir pagamina reikiamų  produktų.

Aromaterapijos konsultacija rekomenduotina:

  • esant probleminei veido/kūno odai, plaukų būklei, kai žmogus negali naudoti standartinių kosmetinių preparatų arba kai jie neduoda pageidaujamo rezultato. Šiuo atveju, surinkęs anamnezę, aromaterapeutas rekomenduoja individualią aromaterapinių priemonių vartojimo programą, pagamina kosmetinių preparatų liniją, pritaikytą klientui asmeniškai;
  • norint pasirūpinti savo sveikata, fizinio kūno gerove ir profilaktika natūraliomis, gamtinėmis priemonėmis. Šiuo atveju aromaterapeutas, atsižvelgdamas į kliento sveikatos būklę ir pageidavimus, sukuria aromatines sinergijas (eterinių ir augalinių aliejų mišinius), kurias klientas gali vartoti namuose pagal nurodytas  instrukcijas arba aromaterapinio masažo metu. „Kiekvienam  individui pagydyti reikalingi individualūs vaistai. Kiekvienas iš mūsų yra unikali žinia. Ir tik unikalus vaistas gali padėti“, – rašė žymi aromaterapeutė M. Mauri;
  • išgyvenant stresą, nerimą, asmenines krizes, norint subalansuoti nervų sistemą, grąžinti organizmą į harmonijos ir pusiausvyros būseną. Šiuo atveju aromaterapeutas sukuria aromatinę sinergiją, „sustyguojančią“ žmogaus vidinį pasaulį, padedančią susitvarkyti su kilusiomis problemomis. Šis aliejų mišinys dažniausiai yra vartojamas inhaliacijoms (pvz., aromatinėje lempoje), vonioms bei masažui;
  • aromaterapinė konsultacija gali būti atliekama  siekiant sukurti aromatų mišinį aplinkos kvėpinimui, pageidautinų nuotaikų modeliavimui asmeninėje arba darbinėje erdvėje. Pavieniai asmenys ir didžiausios kompanijos, parduotuvės, gydymo įstaigos, oro linijos, viešbučiai, bankai ir įvairiausios organizacijos kreipiasi pagalbos į aromaterapeutus, kad šie sukurtų aromatus, palankiai nuteikiančius darbe, nuimančius įtampą ir stresą, palaikančius gerą darbuotojų ir lankytojų nuotaiką, užtikrinančius harmoningą bendravimą, gerinančius tarpusavio santykius. Aromatai dažnai naudojami reklamoje ir prekyboje – pabrėžiant naujos prekės išskirtinumą ir pritraukiant pirkėjus. Ši aromaterapinio konsultavimo kryptis yra labiausiai paplitusi JAV ir Japonijoje, o pastaraisiais metais populiarėja ir Lietuvoje;
  • aromaterapijos konsultacija gali būti ir originali psichoterapinio seanso atmaina, kai rinkdamasis patinkančius kvapus ir aromatus klientas žingsnis po žingsnio artėja prie savo sielos, esminio archetipo. Šiuo atveju eteriniai aliejai atlieka universalaus „orakulo“, diagnostikos instrumento vaidmenį. Rinkdamasis malonius aromatus, klientas iš esmės renkasi „save“, t.y. į kvapus „suprojektuoja“ savo charakterį, jausmus, mintis, išgyvenimus ir aktualią gyvenimo situaciją. Pasirinkti eteriniai aliejai atspindi vidinį žmogaus paveikslą, „aromatingą sielos landšaftą“. Vartodamas šiuos kvapus namuose, žmogus gali sustiprinti savo savastį, pagilinti savimonę, subalansuoti nuotaikas ir išgyvenimus. Ši konsultacija rekomenduotina žmonėms, besidomintiems aromatų pasauliu, ieškantiems „rakto“ į savo prigimtį.

Aromaterapinės konsultacijos trukmė 1–1,5 val.